صدای من
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری
صدای مرا از من بشنو
از ضربان قلبم
از هق هق نفسهام
از لرزش دستهایی كه در آغوشت گرفته
از حس زیبایی که چشمانم به تو می‌نگرد
از آشوب دلی که انتظار دیدارت را میکشد
این منم که برایت تب می‌کنم ومیلرزم
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

سراب
ساعت20:31---19 دی 1392
وبت ناز بود.عزیز من خیلی دلتنگم بهم سر بزن شاید واست درد دل کردم

میترا
ساعت8:24---17 آذر 1392
جالب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 13 آذر 1392برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 138862
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1